viernes, 5 de marzo de 2010

Presentació de la Novel·la EL DIARI DEL PARE, de Vicent Sanhermelando

Ahir vaig estar en la presentació de la novel•la “El Diari del Pare” del meu amic Vicent Sanhermelando, per a mi i per a molts sempre serà “sanher”.
La presentació de l'acte la va portar Alfonso Sanfeliu que va estar magnífic situant l'acte en un context coloquial i popular.

La intervenció de Jaume Bayarri va estar impecable, citant algunes anècdotes de l'autor i mostrant la seua satisfacció per haver sigut triat per a apadrinar aquesta nova obra.
L'autor ens va delectar explicant el naixement d'alguns dels seus relats, la seua entrada al complex món dels autors literaris i la gestació i naixement d'aquesta, la seua primera novel•la.
Vaig a llegir-me ràpidament la seua novel•la i així poder complir el desig de l’autor
Si m'agrada, recomanar-la als meus amics perquè la compren, i si no m'agrada, recomanar-la als meus enemics, però perquè també la compren.

1 comentarios:

Anónimo dijo...

Enhorabuena Sanher